مشکلات دهان و دندان

دندان عقل: هنگام درد چه کاری باید انجام دهید

اکثر افراد دندان عقل دارند، اما افراد عموما به علت اینکه به راحتی دیده نمی‌شوند مانند رازی

پوسیدگی دندان چیست؟ علل و راه‌های درمانی

پوسیدگی و ایجاد سوراخ (حفره) در دندان موضوعی است که بسیاری از افراد در قسمتی از زندگی

اضطراب و ترس از دندانپزشکی

ترس زیاد از دندانپزشکی می‎تواند یکی از دلایل اصلی اضطراب باشد. بسیاری از افراد دندانپزشک را همانند

اوربایت چیست و چگونه درمان می‌شود؟

اوربایت عبارت است از همپوشانی یا شکاف بین دندان‏های بالایی و پایینی. در این حالت دندان‎های بالایی

مال اکلوژن (دندان‎های کج) چیست؟ چگونه می‎توان آن را درمان کرد؟

مال اکلوژن اصطلاحی است که دندانپزشکان و ارتودنتیست‎ها برای دندان‎های کج به‎کار می‎برند. مال اکلوژن زمانی اتفاق

رژیم کتوژنیک و رفع بوی بد دهان ناشی از آن

نفس کتوز یا تنفس "کتوتیک" هنگامی اتفاق می‏افتد که رژیم کتوژنیک دارید و بدن شما وارد فرآیند

دندان زرد: دلایل، پیشگیری و درمان

آیا از زیبایی دندان‌ زرد خود ناراضی هستند؟ آیا به این فکر می‌کنید که چرا با آن‌که

با مشکلات دندانی خود در زمان شیوع بیماری کرونا چه کنیم؟

در شرایط گسترش ویروس کرونا و اهمیت ماندن در خانه، مهم است که برخی از موارد مشکلات

آیا دندان قروچه باعث خرابی دندان‌ها می‌شود؟

دندان قروچه یا بروکسیسم، شرایطی است که در آن بیمار دندانهای خود را به صورت غیر ارادی بهم ساییده یا آنها را بهم می‌کوبد. با گذشت زمان این کار به دندانهای بیمار آسیب میرساند و ممکن است منجر به درد فک و سردرد شود.

برای رفاه حال مراجعان محترم، در زمان شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های ویژه بهداشتی خدمت رسان شما هستیم.اقدامات بهداشتی ما را مطالعه کنید!