بهداشت دهان و دندان

»»برچست: بهداشت دهان و دندان

دندان عقل: هنگام درد چه کاری باید انجام دهید

اکثر افراد دندان عقل دارند، اما افراد عموما به علت اینکه به راحتی دیده نمی‌شوند مانند رازی

خشکی دهان عوامل ایجاد آن؟

هنگامی که دهان شما بزاق کافی ترشح نکند، باعث خشکی دهان می‎شود. این امر می‎تواند بخاطر یک

پوسیدگی دندان چیست؟ علل و راه‌های درمانی

پوسیدگی و ایجاد سوراخ (حفره) در دندان موضوعی است که بسیاری از افراد در قسمتی از زندگی

زبان پاک کن یا اسکریپر زبان چیست؟

آیا شما به دنبال اسکریپر زبان (زبان پاک کن) هستید؟ آیا می‎خواهید بهترین راه رهایی از شر

هنگام بروز مشکلات اورژانسی در کودکان چه باید کرد؟

ما همیشه امیدواریم که فرزند شما هرگز دچار یک فوریت دندانپزشکی نشود، با این حال اتفاق خبر نمی¬کند و کودک هم کودک است دیگر! در عین حال که شما همیشه می¬توانید ویزیت¬های منظم دندانپزشکی را از قبل برنامه¬ریزی کنید، هر زمان ممکن است حادثه اتفاق بیفتد و امکان دارد کودک شما برای درمان فوری و اورژانسی به فوریت¬های دندانپزشکی نیاز داشته باشد.

فوریت های دندانپزشکی و دستورالعمل مواجهه با آن

داشتن یک دندانپزشک خوب که به او اعتماد دارید در مواقع اضطرار مانند داشتن یک لوله¬کش است، شما اغلب به آن¬ها احتیاج ندارید، اما وقتی احتیاج دارید، باید فورا در دسترس باشند. شرایطی مثل دندان شکسته، دندان کنده شده و درد شدید دندان در کلینیک ما بسیار شایع¬تر از آنچه که فکر کنید، وجود دارد.

همه چیز درمورد مراقبت از رشد دندان‌های کودکان

رشد دندان­‌های فرزند شما یکی از مهم­ترین بخش‌­های سلامت آنها هنگام بزرگ‌تر شدن است. رشد آنها را زیر نظر بگیرید و فعالیت‌های لازم را برای رشد صحیح آنها، در مسیر رسیدن به لبخندی سالم انجام دهید.

دندانپزشکی نوجوانان و مراقبت های دندانی آن‌ها

ما می­‌دانیم که نوجوانان در سنی هستند که در یک برزخ گرفتار شده­‌اند! این برزخ نه تنها در زندگی بلکه در درمان دندان­‌ها نیز برای آنها وجود دارد.

نکاتی درمورد اهمیت و پروسه چکاپ دوره‌ای دندانپزشکی

رعایت بهداشت دهان و دندان برای از بین بردن باکتری­‌های موجود در دهان ضروری است. این باکتری‌­ها عامل ایجاد پلاک­‌های دندانی هستند. در صورت پاک نشدن از روی دندان، این پلاک­‌ها سفت شده و باعث ایجاد بیماری­‌های طولانی مدت مثل ورم لثه، یک نوع خفیف از بیماری لثه و بیماری پریودنتال (لثه) می­‌شود. یک برنامه سالانه روتین و معاینه منظم برای مراقبت از دندان­‌ها، باعث سالم ماندن دهان و جلوگیری از التهاب، عفونت، پوسیدگی و ریزش دندان می­‌شود.

چگونه با تغذیه مناسب از آینده دندان‌های فرزندانمان مراقبت کنیم؟

آیا می¬دانید آنچه کودک شما میخورد تأثیر عمیقی بر سلامت دهان و دندان او دارد؟ حتی با رعایت بهداشت دهان و دندان، جرم¬گیری شش ماهه دندان¬ها و نگهداری و مراقبت مداوم، دندان¬های کودک شما در صورت رژیم غذایی نامناسب ممکن است درخطر باشد!

برای رفاه حال مراجعان محترم، در زمان شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های ویژه بهداشتی خدمت رسان شما هستیم.اقدامات بهداشتی ما را مطالعه کنید!